Vi betjänar endast dem med förbokad tid pga. koronavirussituationen. Ifall ni tillhör en karantängrupp eller känner er sjuk, rekommenderar vi att ni avbokar eller ändrar din tid per telefon utan extra kostnad. Vissa tillståndstjänster kan även skötas med hjälp av ett ombud. Mer information från Ajovarmas kundtjänst, tfn 075 323 9999. Vi rekommenderar att alla som besöker Ajovarmas betjäningsställen tar med sig och använder ansiktsmask under sitt besök! Vi ber er hålla 2 meters skyddsavstånd i våra kundutrymmen.

« Till nyhetslistan

Kunderna är riktigt nöjda med tillståndstjänsteverksamheten och -betjäningen hos Ajovarma

Trafi utredde persontillståndskundernas åsikter och kundnöjdhet angående tillståndstjänsteverksamheten och betjäningen under tiden 12.12.2017-9.1.2018. Kunderna kunde delta via en nätenkät som mätte kundnöjdhet på Ajovarma Ab:s serviceställen angående ärenden skötta på servicestället, per telefontjänst och per e-post.

De som skött sitt ärende fysiskt på servicestället gav Ajovarmas kundtjänst ett mycket gott vitsord. Kunderna tyckte att betjäningen var saklig, kunnig, vänlig, tydlig och smidig. De upplevde att de fått betjäning på eget modersmål och tillräckligt med information om hur tillståndsärendets hantering fortskrider. Serviceställena upplevdes också vara lättillgängliga, enkla att hitta till och deras betjäningstider passande. Telefon- och e-postbetjäningen fick rosor för sin vänlighet, smidighet och kunnighet.

Ajovarmas nätsidor ansågs positiva och betjäningen på svenska samt engelska fungerar fortsättningsvis utmärkt enligt enkäten.