« Uutislistaukseen

Asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä Ajovarman lupapalvelujen toimintaan ja palveluun

Trafi selvitti henkilölupapalveluiden asiakkaiden mielipiteitä ja tyytyväisyyttä lupapalveluiden toiminnasta ja palveluista 12.12.2017 – 9.1.2018 välisenä aikana. Asiakkaille lähetetyssä nettikyselyssä mitattiin tyytyväisyyttä Ajovarma Oy:n toimipisteessä tapahtuvan henkilökohtaisen asioinnin, puhelinpalvelun ja sähköpostiasioinnin suhteen.

Palvelupisteessä paikan päällä asioineet asiakkaat arvioivat Ajovarman asiakaspalvelua erittäin hyväksi. Asiakkaiden mielestä palvelu oli asiallista, asiantuntevaa, ystävällistä, selkeää ja sujuvaa. He kokivat saaneensa palvelua omalla asiointikielellään ja riittävästi tietoa lupa-asiansa käsittelyn etenemisestä. Palvelupisteet arvioitiin myös olevan helppojen kulkuyhteyksien päässä, helposti löydettäviä ja niiden palveluajat sopivia. Puhelinpalvelu ja sähköpostiasiointi saivat myös kiitosta ystävällisyydestä, sujuvuudesta ja asiantuntijuudesta.

Ajovarman internetsivuja arvioitiin myönteisesti ja palvelu ruotsin sekä englanninkielellä sujuu myös edelleen tulosten mukaan erinomaisesti.